Здравейте,
Отскоро съм в отбора на 145-иците и вече имам проблем с паленето - преди няколко дни забелязах, че понякога пали малко по-трудно (повече време върти на стартер), в понеделник запали от втория път, а вчера (сряда) сутринта въобще не запали - само си върти стартерът и мирише на нафта.
Снощи я закачих към компютър и с Fiat ECU Scan (благодарности на pr_00f за кабела и инструкциите) и свалих няколко графики при опити за палене. Прикачам ги.
Доколкото разбрах всички показания са в нормата. Изчистих грешката за fuel rail pressure и повече не се е появявала. Напрежението на акумулатора според FES пада много под желаните стойности, но след графиките замерихме с мултицет напрежението на клемите по време на опит за палене и то беше 10.8V. Aко не е на контакт, е 12.4V.
Акумулаторът е купуван тази година, масло, филтри и водна помпа са сменяни преди около два месеца.
EGR клапанът не е запушван според стария собствник - май засега нещата се въртят около него.
Отскоро съм в отбора на 145-иците и вече имам проблем с паленето - преди няколко дни забелязах, че понякога пали малко по-трудно (повече време върти на стартер), в понеделник запали от втория път, а вчера (сряда) сутринта въобще не запали - само си върти стартерът и мирише на нафта.
Снощи я закачих към компютър и с Fiat ECU Scan (благодарности на pr_00f за кабела и инструкциите) и свалих няколко графики при опити за палене. Прикачам ги.
Доколкото разбрах всички показания са в нормата. Изчистих грешката за fuel rail pressure и повече не се е появявала. Напрежението на акумулатора според FES пада много под желаните стойности, но след графиките замерихме с мултицет напрежението на клемите по време на опит за палене и то беше 10.8V. Aко не е на контакт, е 12.4V.
Акумулаторът е купуван тази година, масло, филтри и водна помпа са сменяни преди около два месеца.
EGR клапанът не е запушван според стария собствник - май засега нещата се въртят около него.
Comment